Redan 3:e dagen??

Det här känns för lätt...
Visst är jag hungrig. Magen knorrar o har sig. Men de känslorna kan jag faktiskt stänga ute. Jag dricker mitt vatten o lite kaffe. O sen är jag nöjd.

Till frukost drack jag en vanilj-shake. Inte så supergod, så jag blandade i kanel. Men jag vette sjutton om det blev så mycket godare för det. Tror att betyget blir en 6a. Inte så tydlig vaniljsmak tyvärr.

Längtar tills på måndag. Då har jag ju kört 1 vecka på helfart. Ska bli kul att se vad vågen visar då!! O tänk sen när jag är i mål. Satsar ju nu först på att köra i 5 veckor. Men jag har inte bestämt mig till 100% än om det får räcka där. Beror mycket på hur tuggsugen jag är!! O hur nära målet jag är såklart!!

Efter att ha diskuterat med några st som kört Xv ett tag så har jag fått rådet att gå i "mål" på helfart för att sen ta tag i problem o beteende under tiden jag hittar jämvikten. Känns väldigt lockande. O det är nog så jag vill göra. Men vette tusan om jag klarar av så många veckor utan att tugga. För det är något jag vet att jag kommer sakna. Men om jag kör på helfart tills jag är i mål har jag ju mer tid att få hjälp med problem o beteende. Svååår avvägning. Men om ni orkar följa mig på vägen så får ni se vad jag bestämmer mig för.

Kommentarer
Postat av: Anna

Klart jag är med dig vännen! Hela vägen och lite till...;0)

Hejar på dig vettu...



Kramar i massor, du är så duktig!

2010-09-30 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0