Ont

Trodde ju att jag igår efter mötet skulle hinna med en promenad. Men det fick jag strunta i.
Vår lilla sessa hade nämligen gjort sig illa på korttids o lyckats få ut 1 tand. Den hängde lite i tandköttet bara, med rot o allt... O 1 sitter löst. Så det var bara o försöka få tag i en tandläkare för rådfrågning o sen åka upp o titta till vår lilla sessa.

Det konstiga i allt är att hon inte ens reagerat på det hela. Hon satt o lekte med en leksak o när hon hade den i knäet hade personalen frågat om de skulle ställa leksaken på bordet istället så hon kunde fortsätta att leka med den, så såg de att hon blödde ur munnen o när de fick titta i munnen så såg de lilla tandsingen.... :-( Varken de eller vi vet hur det hela gick till...

O att hon inte har gnällt eller gråtit är ju mystiskt. För så ONT som jag har nu av vetskapen att min lilla prinsessa skadat sig i munnen o fått bort en tand med rot o allt, är ju hemskt! Usch vad jag har sovit DÅLIGT inatt. Vaknat flera gånger o varit illamående för hur min lilla sessa haft det.

Jag ska själv till tandläkaren idag o jag bävar för det. Ska laga ett hål o är skitnervös!!! O så lilla sessan!!!!!! Ska rådfråga min tandläkare oxå om lillsessans lösa tand..

Efter mitt tandläkarbesök ska jag på infomöte hos Xtravaganza med Monika. Lär ju knappt kunna prata för mig, men det får Monika fixa. O sen ska jag passa på att förtidsrösta o handla innan vi ska hämta hem lillsessan.

Detta är vad som händer idag. O så hoppas vi på att vi klarar oss från fler olyckshändelser. Nu får det väl räcka med sånt för ett tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0