Oh my god!

Vad det här är svårt!!!
Vill verkligen göra en livsomvändande förändring, som är varaktig!!!

På torsdag ska en nära vän till Xtravaganza på infomöte. O jag ska följa med henne, för att se om det kan vara något även för mig!

Känner att jag måste referera till förra inlägget.

Självklart ska även motion bli en del av vardagen, men nu när jag är sjuk blir det inte mycket av den varan...
Längtar ff lika mycket efter att få ge mig ut på en joggingvända. Men pga de benhinneproblem jag haft så tar jag det väldigt lugnt med löpningen. Följer ju ett löpprogram så jag efter 12 veckor ska kunna jogga 30min/5km. Klarade av 7,5km innan benhinnorna sade ifrån, så egentligen är väl programmet lite för lätt för mig, men hellre det o att jag kan fortsätta med min passion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0