Ny dag med Xv

Gårdagen gick bra!!
Visst var jag hungrig på kvällen, men inget jag inte kunde övervinna. Det var t.o.m. så att maken satt i soffan bredvid mig o smaskade i sig winegum som vi köpte på kryssningen i helgen. Det är ju väldigt gottigt, "men ska man bli fin får man lida pin"... Nejdå, så farligt var det inte. Var faktiskt så att det var jag som sade åt honom att ta med sig påsen in istället för att stå ute i köket i reklampauserna o äta några st...

Idag har jag en lättare känsla i kroppen. Igår morse o lunchen kändes det som att jag kanske inte skulle klara av detta. Men nu har jag fått i mig 2 mål utan kväljningar o det är ju ett stort PLUS i kanten.... Så nu jäklar! Nu ska jag äntligen nå målvikten för första gången o stanna där oxå!!! :-)

Idag ska jag på gruppmöte med Xv o då ska vi gymma. Ska bli roligt att träffa gruppen igen o så har jag några frågor till konsulenten... De där hemska psylliumfröna, måste man ta dem?? Hatar ju klumpar o annat konstigt man får i sig när man dricker. O det kändes som att jag hade fått flugor i munnen när jag drack dem där fröna igår... :-(

Dagens frukost bestod av persiko-shake. O den var faktiskt en av de godare. Har läst om flera st som inte gillat den, så jag var väldigt skeptisk till den oxå. Men se nu, den ligger som topp 2 på listan. Den får en 9a i betyg! Hade blivit fullpott om den bara hade smakat liiite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0