Ett brev på posten

Det märktes tydligt att jag hade tränat igår. Var hungrig som bara den igår kväll. O en miss gjorde att det inte blev någon köttfärspannkaka. Så jag gjorde i ordning bacon & makaroner istället... Slank ner det oxå. ;-)

Var trött o seg igår kväll. O som tur var så fick jag sovmorgon imorse, så jag klev inte upp förrän halv nio. SKÖNT!!
Det som var mindre "skönt" var att direkt jag klev upp så kände jag av träningen från igår. Har grym träningsvärk i biceps, triceps o skuldrorna. Känner även av rygg och ben en del. Men nu vet jag iaf att jag har gjort rätt! O jag satsar på att åka imorgon igen, bara familjen "godkänner" det. Har en del annat att pyssla med imorgon oxå. Så jag får se om träningen hinns med.

Tycker själv att jag sover bättre nu än tidigare. Men jag börjar ana att det kan ha att göra med att jag tar 15 min efter att dottern har somnat, då jag sitter i saccosäcken o lyssnar på CD:n som jag fått från XV. Lite avslappningsövningar, mental träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0