Erövrar världen

Ja, nu jäklar är det bäst att ni passar er... ;-)
För nu ska jag verkligen på jeans-jakt.
Köpte ett par jeans från H&M för något/några år sedan. O idag kan jag ha dem.
Shit alltså!!!!

Jag kommer i H&M´s jeans!!!!!!! Vill skrika ut det för hela världen.
Vet inte varför det känns så viktigt... Men det gör det iaf.
Kanske för att jag associerar H&M med "spinkiga" tjejer. Inte så stora o överviktiga som mig.

Så på dejten idag råder det ingen tvekan om vad jag ska ha för jeans på mig. Visst de är lite tighta än, men jag kommer i dem o de sitter inte så pjåkigt, eller??


                              

Kommentarer
Postat av: Linnéa Gaseb

Men gumman, nu är du väl elak mot dig själv?? Du ser ju jätte fin ut.

Visst så tycker kanske du att du är stor och överviktig, men hade jag inte sett den bilden hade jag tänkt mig nån iaf 20 kg större för det är så du beskriver dig..

Var lite snäll mot dig och din kropp och ditt psyke.

För du är inte så stor som du tror.. Precis som jag inte är så stor som jag tror.

Du är ju hur het som helst och jag älskar den nya glöden du verkar ha hittat. Det är som att läsa en helt ny blogg.

Hoppas kvällen blir lika bra som dagen. Många och stora kramar L

2010-09-01 @ 14:59:53
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl
Postat av: Monika

Du var jättefin idag vännen, det riktigt strålade om dig, så härligt att se!! Stor KRAM

2010-09-01 @ 15:42:49
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Anna

WOW!! Va fin du är! Syns verkligen hur duktig du har varit...=)



Massa kramar till dig vännen.

2010-09-01 @ 22:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0