Dejt

Eftersom att maken har lämnat mig, för sin gula älskarinna, så tog jag saken i egna händer o ordnade en dejt till mig o dottern...

(Inte så farligt som det låter. Maken gräver åt grannen.)

                         

O jag fick erbjudande om att luncha med den bästa Monika här i stan. Det kan man ju bara inte tacka nej till... ;-)
Så när lilla dottern vaknar ska vi bara snygga till oss lite, sen blir det en tripp till Tuna Park.

Känner av benhinnan idag, så det ska bli bra att åka bort, för då kan jag ju inte ge mig ut på en långpromenad, som det annars lätt kan bli.
Förhoppningsvis blir inte maken så sen ikväll, för jag vill hemskt gärna ge mig ut med min älskare.

                                   

Have a nice day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0