Dålig/konstig planering

Gårdagen blev lite tokig pga min sovmorgon.
Sen frukost resulterade i att hela dagen blev förskjuten.
Ettt möte gjorde att jag inte hade tillgång till vatten i drygt 1 timme. Glömde min vatttenflaska hemma.... KLANTIGT!!!

Väl hemma igen o jag hade fått i mig lunchen gav vi oss alla tre ut på en promenad. Var ute i drygt 2 timmar o kom hem med ännu mer svamp. ;-)

Till lunch skakade jag ihop en choklad-shake. Ingen jättefavorit måste jag väl tala om. Jag som ändå ÄLSKAR choklad!!! I betyg får den en 6-7. Kan inte bestämma mig...

Till middag blev det cappuccino. Ingen jag tänker dricka igen!!! Någon konstig stark smak som smakade lite som bränt kaffe men ändå inte!! En 2a i betyg får den.

Har en väldigt sur o ledsen dotter bredvid mig nu, som vill ha mammas uppmärksamhet. Så jag lämnar er nu o återkommer lite senare.

Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0