Utmaning

Ja, shit vilken utmaning det är att äta "vanlig" mat.

Men jag är ju som ni vet ganska envis. Så jag ska klara av de utmaningar som kommer.

Största utmaningen blir ju trots allt fikabrödet... O så choklad.
Men choklad vill jag inte äta, för då är jag i träsket igen. Så det ska jag undvika så länge som möjligt.

Fikabröd stöter man ju på både här o där. Men där har jag sagt att det ska inte ätas mer än max typ 2 ggr i månaden o då ska det vara något speciellt med fikat. Något SMASKIGT hemma eller något GOTT borta. Inte vanligt fikabröd, som är mer som standard.

Det har ju varit min största last. Att jag valt fikabröd istället för mellis eller ibland t.o.m. istället för riktig mat. O det är INTE OKEJ!!! O det är ju egentligen inte ens särskilt gott. För att det ska komma in i min mun ska det vara något alldeles outstanding! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0