Tufft

Idag har det varit tufft. Eftersom att jag är på sluttampen med helfarten. Bara 1½vecka kvar, kanske 2 veckor. Så börjar jag sukta efter mat o börjar inse att det snart är dags att äta vanlig mat. O idag har jag varit enormt sugen. Tacos är något som jag varit sugen på under alla dessa veckor. Så det har jag redan bestämt att vi ska äta på makens födelsedag. Han är inte överförtjust i tacos, men tycker ändå att det är en okej födelsedagsmiddag.

Julbordet är oxå något som jag verkligen längtar till. Men det är ju ganska långt dit.

Men min största fundering är vad jag ska äta för bra mat till frukost sen?! Har ingen aning om vad man ska äta, för jag är ju inte jätteförtjust i gröt, som de annars rekommenderar. O jag vill inte ge mig till det, för jag vill äta god mat i framtiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0