Tufft igår?! TUFFT idag!!!!

Ojojoj! Idag har det varit sååå näääääära att jag börjat äta vanlig mat.
Har en barnledig helg framför oss o jag vet att det var tufft sist. Men nu är det ännu tuffare.

Imorgon ska vi till Tuna Park o kolla på vinterjacka till mig o så behöver jag ju köpa nya jeans, för min "smal"jeans kan jag nu ta av mig med knappen knäppt o dragkedjan uppdragen. Ett ganska angenämnt problem, men ff ett "problem".
Sen på lördag ska maken iväg på uppdrag o jag ska försöka få ordning på hemmet o hinna gravera något glas tänkte jag. På kvällen ska vi till mina föräldrar på spelkväll. Lär bli kort o kanske lite Wii:ande!
Sen på söndag samma visa som lördag dag men på em/kvällen ska vi till makens mamma o gratulera henne. Hon fyller år nästa vecka, men eftersom att vi inte orkar bära vår dotter upp till hennes lgh så passar vi på att åka o fira henne utan dottern.

Känns tråkigt att dricka shakes både på lördag kväll o söndagens kalas. Men jag ska försöka härda ut. Det är ju trots allt bara 10 dagar kvar... :-)

Idag har det inte varit sån bra dag för mig. Har varit iväg till tandläkaren o fixat till tandvärken. O efter det besöket fick jag inte dricka på 2 timmar o sen gick det inget bra att dricka så länge jag var bedövad. Så jag har bara fått i mig dryga litern med vatten. Satsar på att få i mig ca 1 liter till idag. För då har jag iaf fått i mig rekommenderad vattenmängd... Däremot så är jag inte ett dugg hungrig, så jag skippar sista shaken. Känns inget bra heller att stoppa i sig den så här sent.
Motion har det heller inte blivit mycket av idag. Parkerade iofs utanför stadskärnan så jag fick väl kanske 30min promenad till o från tandläkaren. Jag gick dit i rask takt, men sen därifrån gick det saktare. Var bedövad ända upp i örat o det kändes. Jag var yrslig o kallsvettades så det blev en LUGN promenad tillbaka till bilen. Resten av em har jag tillbringat i sängen med en bra bok.

Är det något som jag verkligen har svårt för mer än klumpar, så är det att frysa! O det gör jag ständigt!!! Mycket därför jag varit så sugen på att äta vanlig mat. Så jag slutar frysa! För det här är jobbigt!!!!!!
Alltså jag ligger under täcket, fullt påklädd o är ändå iskall!! USCH! O här hemma eldas det ändå för fullt i kamin. Temperatur brukar ligga runt 22-24grader o ändå så fryser jag ENORMT mycket!

Näe nu står jag ut att sitta här vid datorn längre. Ska bädda ner mig under täcket o mysa med en god kopp varmt kaffe!

Kram o trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0