Still going strong

Även den här dagen har gått strålande!
Har ändå haft lite påfrestningar. Har varit iväg med dottern för att gjuta av fötterna så hon kan få nya fotortoser. Hon blir alltid lika ledsen, arg o gråtandes vid de besöken o det gör så ont i mammahjärtat att se sin lilla tös må så dåligt. Som tur var så hade vi en bra hjälpreda till ortopedteknikern som började berätta en saga om brandmannen på dotterns blöja o då efter en stund satt hon o lyssnade o verkade intresserad. Kul när hon lyckades bryta krokodiltårarna!!

När vi kom hem lämnade jag över dottern till maken. Bytte om till promenadkläder, tog på mig pulsklocka + band o mp3-spelaren med en massa bra musik i.
Sen gav jag mig ut på en powerwalk som varvades med jogg i 47min (15min jogg).
Skönt att få rensa skallen o komma hem på bättre humör o känna att orken var tillbaka.

Varje kväll lyssnar jag på Mental tränings-cd:n o ikväll är första gången som jag somnar till av den. Har blivit TRÖTT av den tidigare, men ikväll somnade jag... Sen jag vaknade till så har jag suttit framför TV:n o kollat på Biggest Loser o Bonde söker fru.

Nu ska jag börja spåna lite på kollaget till nästa gruppträff.

Ha en bra kväll! Så hörs vi imorgon igen.
Kram o god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0