Söndag sammanfattning

Började denna första dag på vintertiden med att gå upp halv sex. Då ville dottern upp. Så jag satte på en film till henne o sen gick jag o satte på en maskin tvätt. När den var färdig hängdes den upp o så satte jag på en till. O när dottern fått frukost så gick vi o lade oss o sov "middag" i 30 min o sen var det dags att skriva veckomatsedel o handlingsnota o så for jag till stan o handlade.

På em har vi gått en härlig promenad på 35minuter o sen kom mina föräldrar hit o hälsade på. Saknar sitt barnbarn... :-)

Dagen i XV-anda:
Rörelseglädje:
35min promenad.

Mentala träning:
Frestelser

Mentala näring:
Härligt solsken o en underbar dotter.

God energi:
Till frukost imorse blev det 2 små ägg och 3 sillbitar. Till lunch åt jag 80gr kycklingfilé o sallad o liiiite dressing.
Till middag åt jag 100gr lax, 1tsk romsås och 1 knytnäve sallad.

Vad gott det är med lax! O kyckling är inte heller fy skam!!! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0