Sakta men säkert

Morgonen gick faktiskt riktigt bra. Vi strukturerade om lite så maken släppte bara av mig o dottern vid OTA o så begav han sig själv till banken, sen kom han till oss efteråt... Besöket på OTA gick över förväntan. T.o.m. jättebra. Men sen skulle maken o fixa sina övriga ärenden o då började dottern att lessna.

Så när vi väl kom hem vid 11:30 var hon jättetrött o sur. Blev en liten sovstund i pappsens knä. O då passade jag på att lägga mig o vila.
Har ff ont i magen, men det är ännu lite bättre idag. Tror som sagt att det varit någon form av magsjuka o det bekräftades idag oxå...

Bara att vänta o se nu om övriga familjen oxå råkar ut för det.

Imorgon ska jag till Xv. De har Öppet hus här i stan imorgon, så jag tänkte bege mig dit o mingla lite o se om de har några bättre priser på barsen o RTD...

Vågen den här veckan vill inte som mig. För jag står stilla i vikt, trots att magen är tömd pga "magsjukan". O jag fattar inte varför, men eftersom jag redan mentalt förberett mig på att börja äta riktig mat igen nästa vecka, så tänker jag göra det oavsett vad vågen visar. Hoppas att jag sen lätt kommer gå ner de resterande kg... Om inte annat så blir det lättare sen när jag kan sätta igång med träningen igen.

Nu ska jag ta o vila en stund igen. Magen bråkar som sjutton med mig...

Ha en trevlig fredagkväll. Jag tillbringar min i soffan under täcke o med vetekudden på magen. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig vännen...



Kram, kram.

2010-10-29 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0