Så lycklig

Idag har jag varit på en shopping-tur på Tuna Park.

Köpte ny vinterjacka, i stl 40. Vågade mig först på en stl 42, men den var ju för stor så jag fick ta 40! O hur gick det till?! Har jag verkligen gått ner så mycket?!


EVEREST W DOWN PARKA F10 RED

Sen ville jag köpa nya jeans o gick in på GT. Blev 2 par 32:or. Så jäkla roligt!


De sitter liite för tight över smalbenen/vaderna, men det kommer bli bra om något kg... :-)

Var tvungen att ringa till min mamma o skryta lite! Känns så himla roligt att köpa i så "små" storlekar.
32 i jeans-storlek har jag inte haft på 10 år. O 40 i jackstorlek, vet jag aldrig om jag haft. Men det motsvarar väl M o det har jag ju haft, men det är säkert oxå 10 år sedan...

Nu ska jag fortsätta njuta i soffan med en kopp kaffe.

Hörs igen imorgon!
Kram o God natt!


Kommentarer
Postat av: mia

Grattis ..visst är det underbart då man kan köpa kläder i mindre strl eller komma i det man har kvar och inte slängt..tyvärr var våge inte på min sida denna vecka heller så nu är det ett + på 0,8 som måste bort nästa vecka..kommer ju aldrig ner på bmi för bara överviktig :-(

2010-10-24 @ 09:14:25
URL: http://jobi55.blogspot.com
Postat av: Anna

Underbart Madde! Va roligt!

2010-10-24 @ 20:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0