Rubrik??

Kom inte på någon bra rubrik... ;-)

Är ju nu på dag 31 på helfart nu. O nedräkningen har som sagt börjat... Bara kanske 5 dagar kvar nu. Lite svårt att säga när jag är i mål, för dels har jag "den där roliga veckan" nu o så vet jag inte när vågen vill visa 75kg.

Imorse när jag skulle åka till stan för att köpa sista veckans "mat" så upptäckte jag att min fina jacka jag köpte i fredags, gått sönder i dragskon i midjan så jag "snodde" makens jacka istället o tog ilsket min jacka i en påse o packade ner kvittot i plånboken o begav mig till stan. Tog "mat"inköpet först. O fick liiite instruktioner om hur jag ska gå tillväga när det gäller upptrappningen, men känner mig ff väldigt osäker. Ska fråga en kille, som nyss trappat upp själv, till jämvikten o se om han kan svara på de återstående frågor jag har, som jag glömde ställa idag...

O sen iväg med bestämda steg till Stadium o klagade på jackan. De lämnade in den till en "skräddare" så imorgon får jag hämta ut den igen. Min älskade jacka!

För övrigt har det inte hänt så mycket här hemma idag. Dottern har varit jätteledsen o skrikig hela morgonen, fm o halva em. Men sen släppte det o hon blev sig själv igen. Den goa glada lilla skrutta vi är vana att ha nu... <3

O kvällen lär tillbringas framför TV:n. Är trött o känner att jag börjar bli raspigare i halsen så nu äntligen kanske jag börjar bli sjuk på riktigt!!

Kram till er alla underbara läsare!
O ni som har kommenterat får även en fin guldstjärna o en extrakram! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kram tillbaka...;0)

2010-10-27 @ 22:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0