Ont i magen

Fy vilken hemsk natt jag haft. Har så ONT i magen att jag inte kan gå eller sitta upprätt. Känns som att jag tillbringat ett dygn med att kräkas, för jag har SÅÅ ont.

Var upp vid ett i natt o tog värktablett, o på vägen in i sovrummet igen fick jag ropa på maken så han fick komma o leda mig till sängen. Höll på att svimma.
Så han, min underbara make, tog dottern i natt igen. Jag somnade inte förrän efter tre någon gång. O har känt av magen hela natten.

Det är inte bättre idag. Jag tvingade mig upp ur sängen vid 10 o sen dess har jag bara fått i mig 1 shake o lite vatten. Resterande tid har jag spenderat liggandes i soffan o nu sitter jag här..

Hoppas det här går över fort, så jag kan vara en rolig familjemedlem. Jag är så tacksam för att maken stöttar mig o tar hand om dottern...

Kommentarer
Postat av: Monika

låter inte bra vännen, hoppas det går över så det inte är nått tok, gallsten/blindtarm eller så?! KRAM

2010-10-28 @ 11:52:23
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/
Postat av: Sara

Du kanske ska kolla så att du inte har tarmvred... ajaja...

2010-10-28 @ 20:08:17
URL: http://sarasxtravaganzaliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0