Ont i magen & illamående

Tji fick jag för att jag var så "kaxig" imorse. Nu är jag inte alls lika övertygad längre. Jag har typ som kramp i magen o mår illa!
O ingen shakes har varit god idag. Jag HOPPAS verkligen att min kropp inte skriker STOPP redan. För då blir jag grymt ledsen! Jag VILL klara av det här, hela vägen!!!

Frukosten gick skapligt, men lunchen som trots var min favvo-smak persika, den klumpade sig o är det nåt jag har SVÅRT för så är det just klumpar. Så jag drack bara halva. Resten hamnade i slasken. Känner även nu när jag skriver om det att jag får kväljningar, så det går verkligen inte!!!
Middags-shaken blev jordgubbssmak. Fick i mig allt förutom sista slatten, men det är det så sällan jag får, så den är jag ändå nöjd med att jag fick i mig. Dock så tog det tid o fick några kväljningar, men det beror på smaken...

Jag ska försöka ladda om, så jag klarar av detta. Men just nu känns det tuffare än TUFFAST!!!! :-(

O inte blir det bättre heller av att vi skulle ha vår mysmiddag imorgon för att fira våra 10 år, men som jag ställt in pga mina shakes. O maken har köpt hem både godis o chips till sig. Jag försöker tänka att middagarna kommer smaka så mycket bättre sen, när jag får äta vanlig mat igen o har gått ner till drömvikten. Men det känns långt borta just nu. Jag hoppas vågen hjälper mig med att se det lite ljusare imorgon.

Imorgon när vi ska fira våra 10 år ska jag "släpa" med mig maken till Tuna Park o kolla på de denimleggings som Kappahl nu har sänkt priset på med 200kr. O så hoppas jag att maken köper en fin bukett blommor till mig. Vi ska oxå hyra någon bra film att ligga i soffan o mysa till imorgon kväll. O då tänkte jag festa till det med:

                                                   

Men innan morgondagen drar igång ska jag få sova. O jag längtar så!!! Är supertrött o så hoppas jag att min dåliga känsla ska försvinna...

Kram & God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0