Nytt projekt!

O det kallas upptrappning. Startar nu!!

Var iväg till Xv på fm på Öppet hus o talade då om att jag har ONT ONT ONT i magen o får som motfråga ifall jag äter psylliumfröskalen. Nej, det gör jag inte för jag får kväljningar av "geleklumparna" som de blir o tar jag de direkt känns det som att jag tuggar ner flugor. Ingen trevlig upplevelse vill jag lova. Fick till svar att jag har ont i magen pga tarmarna försöker arbeta, men inte har något att arbeta med.
Så nu när jag kommit hem har jag bestämt mig..

Jag kör igång med upptrappningen NU.

Ska ta liiite sallad nu till "mellis" o sen blir det kaffefat med kycklingfilé o sallad till middag.
MUMS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0