Myshelg

Har inte glömt bort varken bloggen eller er läsare. Men jag o maken har verkligen haft kvalitetstid!!!!

Igår kändes det för jävligt med shakesen, men idag har det gått lättare.
Har kommit på att det funkar bra att dricka dem med sugrör.

Tror att en liten anledning till att det gick trögt med shakesen igår var att jag ändå var liiite mentalt inställd på att äta mat just igår, tidigare i veckan. Känns ju inte sådär jättekul att minnas 10års-firandet med att jag drack shakes. Men o andra sidan hyrde vi 2 filmer som kollade på igår o bara myste med en massa levande ljus...
Så jag får se till att minnas det istället o såklart minnas att det var det här som tog mig till målvikten!

Har ff dock ont i magen, så någon joggingvända har det inte blivit i helgen.

O nu ska jag gå o sova efter att ha kollat på 2 filmer till. MYYYYS!!!!! För imorgon fm ska jag till frissan!

Kram o God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0