God kväll bloggläsare! Även den här da...

God kväll bloggläsare! Även den här dagen har gått bra. Jag har bakat, haft besök, varit på gymmet o tränat i 65 minuter o så har jag lagat mat åt maken. Vi firar 10 år idag. Har inte gjort något särskilt, men ska mysa lite på lördag är tanken. Jag firade med att dricka en RTD (ready to drink) choklad... För som jag skrev tidigare i veckan så blir det en matlös helg. Vill inte förstöra för mig själv genom att äta. Vi kan äta något smaskigare sen när jag får äta vanlig mat igen. På gymmet idag fick jag en liten pratstund med bästa hälsokonsulten o det är så betydelsefullt! Många kloka ord o bra tips som får mig att bli starkare! Främst mentalt... Nu ska jag fortsätta kolla på Robinson o mysa lite med maken. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0