Ego-booost!

Åh, vad jag känner mig nöjd o stolt över mig själv.
På gruppmötet med Xv idag fick jag höra av en kvinna att det syntes att jag blivit smalare sen vi sågs första gången. Oooo om ni bara visste vad det värmer!! En sån kick!!!
Personer jag möter nästan dagligen eller iaf varje vecka har såklart svårt att se vad som händer med mig. Men det är ju så roligt att få kommentaren!!
Men jag själv, märker ju framför allt förändringen på kläder. Jag hade en kartong med för små kläder, som jag tog fram i helgen o så testade jag kläderna där i. Det enda plagget jag inte kommer i, är min studentklänning. Fattas ca 5cm över bysten för att få igen dragkedjan helt o så några cm här o där, för att den ska sitta riktigt snyggt igen.

O mina "smaljeans" sitter nu perfekt. Liiiite lösa i midjan så det krävs skärp för att de ska sitta som jag vill..

Jag funderar ju ganska mycket o mest hela tiden o nu har funderingen kommit till hur går man tillväga med klädinköpen. Jag börjar ju snart bli i stort behov av att handla nya.. Men samtidigt lär det ju inte vara sista gången jag behöver köpa kläder. För jag satsar på att komma ner 1 storlek till. Så jag hamnar på typ M... Byxor är värst tycker jag. För där ser jag största förändringen. O gå med skärp i byxor som är alldeles för stora, är bara knöligt o obekvämt. Så det kommer jag fundera vidare på hur jag kan lösa det. Har tänkt att jag iaf inte ska köpa några dyra kläder. Antingen reor eller oxå rabattcheckar får blir min "räddning".

Den allra största kicken av dem alla fick jag igår när jag plockade fram morgongåvan jag fick av min underbara man. Men som jag aldrig kunnat ha. Då har jag kunnat blivit strypt!!! Men se på bilden nedan så får ni bevis på att jag nu kan ha den!!! Den kommer aldrig tas av, om den inte måste!

Puss på er alla, som är här o läser!


Kommentarer
Postat av: Lidanyan1128

I want to say - thank you for this!

2011-05-17 @ 11:41:26
URL: http://lidanyan1128.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0