Dagens rörelseglädje

När vi kommit hem med vår lilla prinsessa så hade regnet upphört o jag blev sugen på att gå ut o gå en liten promenad.
Eftersom att jag har ont i bröstet när jag andas djupt, så ville jag bara komma ut o röra lite på. Hade inga krav på mig om hur långt eller hur länge jag skulle gå.
Men jag avverkade iaf 60min i lugnt tempo. Skönt att bara få komma ut o rensa tankarna o koppla av. Många av tankarna under promenaden gällde mat. Förvånade?! ;-)
Nej, men hur jag ska tänka o äta sen när jag väl börjar med riktig mat igen. Är ju bara 2 veckor kvar tills dess o jag som är kontrollfreak o planeringsmänniska vill ha en klar plan att följa.

O jag kan bara säga att jag har en svår nöt att knäcka... Men jag ska lyckas!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0