Dag för dag

Nedräkningen har verkligen börjat...
Kanske bara 6 dagar kvar på helfart. För att sen gå över på jämvikt.

Skulle ha varit iväg på gruppträff idag, men skippade det då det var tränings"möte", för jag känner mig tjorvlig i halsen o tjock i näsan. Det blir dock inte värre. Har det inte brytit ut mer till nästa vecka, kör jag igång med träningen igen.

Istället för att träffa Xv-gruppen så kom svägerskan över på fika. Trevligt som alltid. Så kul o skönt att bara sitta ner o prata bort några timmar, o kunna sitta där i lugn o ro, utan att behöva tänka på allt pass upp som det är när man har dottern hemma. Då hinner/får man inte sitta mer än kanske 2minuter innan hon protesterar.
Besöket av svägerskan blev dagens mentala näring... Få njuta av en kopp kaffe.
O har vi tur kommer hon imorgon oxå, men då för att byta däck på bilen. Jag tycker om min svägerska. Synd bara att man ses så sällan...

Imorgon fm ska jag bege mig in till Xv o köpa på mig mat för sista veckan på helfart... <3

Sen blir det god o närande mat som gäller...

Åh, vad jag längtar dit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0