Dag 5

O jag hoppade upp på vågen imorse. Var så nyfiken på vad den visade efter 4 dagar på helfart...

-4,7kg!!!!!! :-D

Nu vet jag ju att jag "svullade" lite i helgen, för vi var ju iväg på kryssning. Men iaf!!! Jag är så lycklig. Jag kommer känna mig lyckad idag!!!
Nu kom mitt jävlar anamma in oxå, så det här ska jag banne mig klara. 
Är ju bara 12 kg kvar nu, tills jag är i mål! Hinner jag det på 4,5 veckor?? Njae, det tror jag inte. Men jag ska iaf köra på!!! (Egentligen bara 10kg, men vill gå ner 2 extra för de går jag ju upp sen när glykogendepåerna fylls på)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

vad duktig du är! :) jag har hållt på i tre dagar med helfarten nu,, tänkte börjat tidigare men insåg att de nog var svårt o åka på finlandskryssning o bara äta pulver! det är verkligen en berg o dalbanda detta,, ena timmen tror jag på dethär o nästa timme tvivlar jag o känner mig gråtfärdig. men kan andra så kan säkert jag oxå!! :))



// " Robecca " familjeliv...

2010-10-06 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0