Dag 20

Har äntligen kommit till dag 20 på Xv´s helfart!
O idag är det ingen bra dag. Dels så känns det som att jag håller på att bli sjuk. O så är jag hungrig. Känns som att jag skulle äta ett STORT mål mat! Magen knorrar o skriker o jag känner mig allmänt skakig o matt. Varför just nu för?? Första veckan kan jag väl förstå, men nu???

Dottern har blivit förkyld under natten. Hon var pigg o frisk igår kväll när jag lade henne o även när jag gav nattmedicinerna. Var in till henne vid ett-tiden o petade i nappen o lade henne till rätta. Märkte inte av förkylningen då heller, men sen vid 3 när jag gick in till henne igen, så var hon genomförkyld. Konstigt kan jag tycka... O när vi sen gick upp vid 6-tiden så kände jag krasslig i halsen o det svider... Vill verkligen inte bli sjuk nu!!! Har varken tid eller lust till det!!!!
Hade tänkt att jag skulle ge mig ut på en Powerwalk med jogging, men ställde in det direkt då jag inte vill bli sjuk.

Så idag har jag fått en massa annat gjort här hemma. Har tvättat 4 maskiner tvätt, vikt ett berg med tvätt, dammsugit, duschat dottern, bakat en kaka till maken och nu står det en äppelpaj i ugnen som strax är färdig. Lovade maken det förra helgen, men det hanns inte med. Myset stod då i vägen. ;-)
För övrigt har vi bara haft det mysigt idag. Dottern har kollat film, duschat (såklart) o så har hon stått i stårullen i drygt 1 timme. Trodde vi inte att hon skulle orka pga förkylningen, men det gick bra!

LÄNGTAR verkligen efter riktig mat o undrar åter igen om jag orkar med 2 veckor till!?
De senaste två veckorna har jag varit otroligt sugen på Tacorullar, med en massa sallad i/till!! Trodde suget skulle ge med sig, men inte då. :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0