3 veckor senare!

Ja, tänka sig! Jag JAG JAAAG har klarat av 3 veckor på "bara" shakes. Jag är imponerad av mig själv. Det känns fantastiskt bra, även om jag tvivlar på mig själv en hel del nu, att jag kommer fixa detta 2 veckor till. Men jag tar en dag i taget så får vi se hur det går.... :-)

Efter 3 veckor visar vågen -9,3kg! O måttbandet visar att jag förlorat över 5cm runt midjan. O 4cm per lår... Ganska fantastiskt resultat måste jag säga. Är nog lääänge sen jag var så nöjd över mina ben, som jag är nu. Igår hade jag på mig jeanstights o gillade det jag såg i spegeln! :-)
Så nu vill jag att resterande kilon tas från mage o rumpa!!! Hoppas min önskan faller in även om jag inte tror att det är så lätt.

En väldigt rolig grej med allt det här är att snart får maken ta o låsa sin jeansgarderob, för nu är det ca 10cm, innan jag kan ha hans jeans. Han fick ta en del av mina jeans när jag inte kunde ha dem längre. O som tur är så har han inte använt sönder alla, så de som är i bra skick ska jag knycka tillbaka!!! :-)

Kommentarer
Postat av: Emi

Hej!



Helt otroligt duktigt gjort av dig,jag är supernyfiken på bilder, såg ju bilden du la ut på helkropp o skulle gärna vilja se en i helkropp nu när du tappat så mkt. Hoppas du vågar visa en:)



Kämpa på

2010-10-18 @ 10:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0