10kg...

... har jag inte gått ner riktigt än. Men det är 10kg kvar tills jag nått målet! O jag har bestämt mig för att köra på helfart tills dess. Borde jag klara av till mitten på november. Det är mitt mål iaf!

Hoppade upp på vågen imorse (gör jag ju iofs nästan varje morgon.) o den visade på -6,6kg på 11 dagar på helfart. Jag är så fantastiskt nöjd, så ni anar inte. Hela jag är ett leende idag! Jag kan helt enkelt inte förstå att det är så här lätt. Hade jag vetat det hade jag inte tvekat att börja tidigare. Tack Monika för att du "lurade" med mig på info-mötet!!!!

Vet faktiskt inte när vågen visade så här lite som den gör nu. Men jag kan gissa på att det var ca 7-8år sedan.

Jag har fått 3 "favoriter" av shakesen o det är: choklad, chokladtoffeen och persika. Så igår när jag köpte en veckoranson köpte jag bara av de 3. MEN jag har 1 av varje av de andra smakerna. Att dryga ut med o så jag inte tröttnar på de 3 smakerna jag gillar bäst. För den risken är väl ändå ganska stor när jag ändå dricker dem varje dag. O vem vet 1 ny favorit kanske ligger här hemma o väntar på att bli "nyupptäckt".

Nu är det dags att tag i dagens göromål. Städning!

Ha en bra fredag allesammans! Så hörs vi kanske senare!
Kramis bananis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0