10 10

Idag är jag på dag 10 på helfarten o det går bra. Jag är så fantastisk nöjd med mig själv över att jag klarat det så här bra så här "länge".
Igår var det gruppmöte o det fick mig ännu mer peppad o motiverad så jag har bestämt mig för att INTE äta någon mat i helgen när vi ska fira våra 10år tillsammans. Blir att hyra någon film o ligga i soffan o mysa istället för mysig middag.
Vägde mig imorse o vågen visade -0,7kg sen i måndags. Detta känns ofantligt bra. Så "lite" som jag väger nu tror jag inte att jag vägt sen -02 -03 någongång.
Jag blir starkare o starkare för varje dag som går!  O det är en fantastisk känsla.

Till nästa gruppmöte, om 2 veckor ska vi göra ett kollage över vår målbild. Jag har den till stor del klar i huvudet, så nu ska jag bara få ner det på papper o se om det är något mer som ska dit...

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag tror jag blir lite peppad av dig nu, hoppas den känslan fortsätter :) Puss på dig!

2010-10-06 @ 09:51:34
URL: http://arbetandemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0