Vinster

Det har gått bra idag, trots allt som var bokat o nästan samtidigt.
Jag hann träna lite innan Xv-mötet. Skulle ha velat kört lite mer kondition, men man kan inte få allt här i världen, så jag är nöjd att jag hann styrkeprogrammet iaf. Konditionen är lättare att ta igen här hemma.

Röntgen med dottern gick väl sisådär. Hon skriker ju bara man lägger henne på britsen o slutade inte skrika förrän vi satte på blöjan o tightsen igen... Stackaren. Hon tycker att det är så jobbigt!

O maken är hos tandhygienisten nu, så allt är ju gått bra. Även om jag kännt mig väldigt stressad hela fm.

Vågen på Xv, säger att det bara är 2,3kg kvar till mål! Vad sägs om det?? Jo UNDERBART, men jag tvivlar på att jag är nöjd då. Ska iaf börja med målet o sen bygga muskler o bränna bort det fett som sitter där det ska vara muskler istället.

Ni vet ju att jag var iväg med dottern till Xv:s Öppet Hus i lördags. O nu på em har de ringt o talat om att jag vunnit en biljett till ett core-pass. :-)

Just nu i denna stund, är jag SÅÅÅ lycklig.

Jag är snart i mål o jag känner mig ff väldigt motiverad o fokuserad. Första gången EVER som jag kommer så långt som jag vill. Sen ska jag hitta balansen så jag ligger på 73-75kg i framtiden.

Nu ska jag ta hand om min lilla skrutta som ligger framför TV:n men som inte är så nöjd just nu.

Återkommer nog senare ikväll.

Kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0