Underbart

Sakta men säkert börjar jag nog kaaaanske förstå att jag inte längre tillhör kategorin stor som ett hus. Igår var det ju time att fixa adventsfint o våra saker står i ett litet utrymme, som jag knappt kommit in i tidigare. Det har liksom varit makens roll att gå in genom den lilla lilla dörren o ta fram alla kartonger. Men igår gjorde jag det själv o var nästan lika graciös som maken. O idag gjorde jag något liknande o var lika smidig som igår.
O så är jag så fantastiskt glad över klänningen som jag köpte igår. Har faktiskt inte hängt in den i garderoben än för jag vill se den så jag börjar förstå vilken underbar resa jag varit på...

Något mer som är underbart är ju dagens väder. -10grader o strålande sol. Perfekt att löpträna i ju!! :-)
Så jag körde först framför TV:n med Paulo Roberto o sen ett pilates-pass innan jag gav mig ut på min lilla joggingvända. Så idag har det blivit dryga 95min träning. Har ff träningsvärk, sen i lördags, o jag tror att jag kommer ha det imorgon oxå.
Men det är bara skönt!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0