Underbara familjen

Innan jag gav mig ut på min joggingvända så sade jag till dottern att sen när mamma kommer hem så ska du få gnissla (läs:gunga). O direkt jag kom innanför dörren så började hon gnälla. Blev inte nöjd förrän jag flyttade henne till gungan. Trodde faktiskt inte att hon fattade att hon skulle få gunga, eftersom att jag sade gnissla. För det är just vad det gör när hon gungar. Så det skär i öronen nästan.. Men det gjorde hon tydligen. :-) Nu får man verkligen tänka på vad man säger o när man säger det.

Maken gungade henne o jag hoppade in i duschen, när jag sen kommer ut ur duschen, påklädd o redo att ta hand om dottern får jag höra att jag är fin. Hmm, i de här kläderna. NJA, tror inte det va. Men det värmde iaf gott i hjärtat att få en sån komplimang, när jag bara tagit på mig en ful tunika o leggings. Duger att ha hemma, när ingen ser hur jag ser ut... Hahaha!

Sedan gick maken till skogen o är där o röjer o fixar lite ved inför nästa säsong. Bäst att passa på innan snön kommer. O jag o dottern myser framför Tv:n. Jag med datorn i knäet o dottern ligger o tittar på Mamma Mu. Faktiskt en ganska mysig film!!

Nu är det dags för lite mellis o dottern ska ha mat. Bäst att fixa det innan det blir sura miner.

Ha en fortsatt underbar söndag. För det ska jag ha!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0