Stressad träning

Idag har jag varit på Xv o gruppträff 5 del 1.
För varje gång vi träffas så trivs jag bättre o bättre. Underbara människor i gruppen!!! Många goda skratt o mycket prat! Lite mental näring!!!

Men imorse fick jag för mig att träna innan mötet, så jag kunde åka hem o byta bil o sen in till stan o fixa ärenden innan dottern skulle hem. Så då fick jag stressa lite. O resultatet av att jag skulle hinna träna alla maskiner innan dusch, lunch o mötet blev att jag bara hann köra 1 set per maskin, men då ökade jag på vikterna på alla maskiner istället. Kändes sådär, måste jag väl säga. Är ju van att köra 2 set per maskin o sen konditionsträning efteråt. Så nu har jag bestämt mig för att besöka gymmet imorgon igen o då köra en rejäl omgång. För jag behöver verkligen bygga mer muskler!!
O så ska jag passa på att köra löpträningen på löpbandet, när jag ändå är ombytt o klar. På så vis finns det lite tid över till att umgås med familjen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0