Så gott!

Kan inte säga annat än att dagens middag var riktigt mumsig.
Men så har jag ju oxå längtat efter den i 6 veckor ungefär...
Hoppas att den inte var så farlig, tog mycket grönsaker till. Om inte annat så har jag planerat in den här maten lääänge. O jag ska ju ut o springa imorgon. Får ta några extra steg för dagens taco-mys. ;-)

Dagen har annars inte bjudit på något särskilt. Vi hade planerat för en lugn hemma-helg. För dottern fick influensavaccinet igår o brukar alltid få feber o även kräkningar i 1-3dygn efteråt. Men den här gången har hon inte haft några biverkningar. Det är ju väldigt bra o skönt, men resulterade i att den här dagen har varit lite tråkig... Får hitta på något skojigt att göra imorgon. Kanske åka en sväng så hon slipper att bara vara hemma.

Min pulsklocka ska jag inhandla på måndag när vi lämnat dottern på korttids. Ska även passa på att gå en sväng på Ikea då oxå, o maken ska till Biltema. Så vi slår flera flugor i samma smäll. Längtar redan tills jag får sätta mig in i klockans alla funktioner. :-)

Nu ska jag snart gå o krama kudden. Har gått upp med dottern 2 morgnar i rad nu o det tär på mig. Hoppas att jag iaf orkar hålla mig vaken en stund till så jag får reda på vem som åker ur Idol...

Kram o God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0