Rullande boll

Någon som sett en "boll" rulla i E-tuna ikväll?? I sånt fall kan jag meddela att det "bara" var jag som försökte ta mig till bilen. ;-)

Blev 3-rätters på restaurangen o jag var så mätt att jag knappt orkade resa mig från stolen på restaurangen. Står mig ff nästan upp i halsen... Men gott var det iaf. Tog hemlagad toast skagen till förrätt, sen kyckling med rödvinssås och rotfrukter till o så blev det några potatisklyftor oxå. Till efterrätt blev det baklava. Blev billigare att ta 3-rätters än att "bara" äta 2-rätters. TIll det drack jag cola light. Det totala kcal-intaget idag blev drygt 1900kcal. Inte bra. Men jag har trots allt motionerat på morgonen o förbrände då bort 350kcal, så jag tycker ändå att dagen gått helt okej.

Imorgon ska vi åka på Taxinge Julmarknad. Älskar julstämningen även om julen gör mig deprimerad. Men marknader är mysigt att åka på o vi har aldrig tidigare varit på Taxinge, så jag längtar tills imorgon!!

Snart är det dags att krypa mot sängen o förhoppningsvis få sova några timmar!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0