Resultat

Har varit nervös inför att kliva upp på Xv´s våg. Hade tänkt att väga mig förra veckan, men pga makens födelsedag o allt "kalasande", så skippade jag vågen då o tog det idag istället. Den visade +0,9kg sen jag gick över på halvfart.
Men det var ändå ganska okej. Hade ökat med 1kg i muskler o förlorat 4hg fett. Så det får jag väl ändå vara nöjd med....

Dagens träning kändes ganska lätt. Styrketräningen känns bra o löpträningen gick lättare än jag trodde idag. Var uppe på löpbandet i 30min. 21 min av dem joggade jag i 8,9-9,5km/h.

Efter träningen gick jag till Stadium o kollade på underställ. Blev tipsad om Crafts "Zero". Men det är ju ganska dyrt, så jag drog till Team Sportia istället o kollade. Där hittade jag ett som liknande Zeron, så jag köpte det. O det viktigaste är ju ändå att det värmer, o jag hoppas att detta funkar bra. 300kr betalade jag för både överdel o byxor. Framför allt byxor jag är ute efter. Bra underställströja har jag redan sen innan..

Är glad över att jag sprang på bandet idag, för jäklarns vad det blåser ute. Tror att rutorna i fönstrena ska gå sönder som det blåser....

Ha en bra kväll, för det ska iaf jag ha. Jag ska sitta i soffan o kolla 2 avsnitt av BL... :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0