"Promenad"

Min promenad nu på em blev visst ingen promenad. Efter 2min började jag jogga. O när jag ändå hade börjat kunde jag ju lika gärna köra ett ordentligt pass. Så jag tog nästa veckas första löpträningspass o avverkade det idag... Så skönt så skönt!! Men det var jäkligt jobbigt att springa i snön. Tog längre tid idag än vad det gjort tidigare. O det enda som är skillnad idag mot tidigare är att det ligger några cm blötsnö. Försökte mig på att springa i bilspåren, men det var så halkigt o knöligt där...
Var ute i totalt 35min o förbrände 348kcal.

När jag kom hem körde jag några styrkeövningar innan jag hoppade in i duschen. Det är ju så skönt att sluta eftersvettas innan man duschar!! O då passar det perfekt att köra lite styrka o sen stretcha. :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint du har gjort här inne...=)

2010-11-21 @ 20:51:56
Postat av: Linnéa Gaseb

Men oj vad fint det var här!!! Jag har inte mått så bra i helgen och inte läst alla mina favvo bloggar så det blev mycket att ta igen idag.

Hur går det med allt?

Själv har jag fått tonårs acne efter 3 dagars skit mat. Ser inte klok ut!! Haha! Men nu är jag tillbaka på banan igen!

Hoppas du får en toppen dag för gissar att du sover nu..



Kramen L

2010-11-22 @ 23:46:07
URL: http://metrobloggen.se/nikegirl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0