Present till mig!

För att kunna avancera o verkligen kunna hålla koll på min största passion här i livet, så ska jag "investera".
Det är ju så här om ni inte fattat det att jag älskar löpning!! Att få ge sig ut på en joggingvända fyller mig med massor av energi. Så jag har gått länge o funderat på att köpa mig en bättre pulsklocka. Den jag har nu är köpt på Jula för 279kr o har varit bra för att jag ändå kunnat se hur länge jag springer o även fått uppfattning om pulsen.
O eftersom att jag nu ska ta löpningen till en ny nivå. Satsar på Tjejmilen under 60min så vill jag ha en pulsklocka med GPS i, så jag ser avverkad sträcka o hastighet o sånt.
Så jag ska köpa mig en Garmin Forerunner 305. En present (läs:belöning) för att jag varit så duktig med XV o snart är jag ju i mål o då ska man belöna sig..

Ska bara vara lite snäll här hemma så jag kanske kan få den snart...  ;-)

Tackar de vänner som hjälpt mig i den djungel av pulsklockor som faktiskt finns!
<3 TACK!!! <3

Kommentarer
Postat av: LInnéa

Jag tycker heeelt klart att du förtjänar en pulsklocka. Min är dessvärre på lagning. Älskar den och saknar den men men ett I-landsproblem som jag nästan skäms över. Haha!

Har du anmält dig till tjejmilen? Jag blir lite sugen nu när jag ser att du ska springa.. Funderar även på springcross som går i april eller maj. Oxå en mil tror jag.



Hur långt har du till målvikten nu? Kan ju inte alls vara mycket. Själv så går jag på envishet och vilja just nu, tar dag för dag för att komma dit jag vill men jag ska fan dit!



Nej.. Nu är det dax at bege sig ut och förbränna. Kram och ha en FAB dag!

2010-11-05 @ 08:28:05
URL: http://metrobloggen.se
Postat av: Anna

En sån är du verkligen värd Madde!



Kram, kram till dig och familjen...=)

2010-11-05 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0