På väg norrut

Usch, det här är jobbigt att skriva om, men det är lika bra så jag får en "spark i rumpan".

Jag har börjat ramla ur mina nya bra vanor o istället halkat tillbaka till de vanor jag hade förrut. INTE BRA!!!
Som tur är har jag XV-möte idag o då hoppas jag få massor av energi till att bryta trenden!

Maten är det inga stora problem med. Jag äter bra mat. Men däremellan har det både blivit en del fikabröd o tokiga mellanmål. O vatten har jag blivit jättedålig på att dricka.O det är inte OK. 
Jag vill inte tillbaka till så som jag var förrut! Drar hårt i nödbromsen!

O så har jag ju skrivit tidigare om att jag varit osäker på att gå ner mer i vikt. O nu har jag nog bestämt mig. Jag lägger mig här vid 77-78. O så ska jag förändra kroppen till att börja med. Ändra så att fettet försvinner o att det kommer dit muskler istället. Det är viktigare med en stark kropp än en smal kropp. Ligger lite för högt vad det gäller fettprocenten o mitt mål är att ligga strax över undre gränsen. Så det är ett antal kg med fett som ska bytas ut till muskler o den utmaningen tar jag gärna o hoppas att jag kommer få en finare kropp då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0