På äventyr

Den här underbara lördagen har varit supermysig.
Maken ville ut o köra med sin nya röjsåg. En massa sly, som ska röjas ur dikena. Så jag fick ansvaret för dottern o vi hade tråkigt. Så vi (läs: jag) fixade till oss o sen åkte vi till Västerås. Blev besök på Netonnet, Ikea, Lindex, KappAhl, H&M, Din Sko, Stadium och Team Sportia. O dottern har varit SÅ SNÄÄÄLLL!! Inte gnällt ens i 5 sekunder. Min stora duktiga prinsessa!

O med oss hem fick vi MIN pulsklocka, batterier, konservöppnare o lite ljus.
Grannen sade häromdagen att jag syntes lite dåligt när jag var ute. Var visserligen klädd i svart, men det var mitt på ljusa dagen. Så nu letar jag efter en jacka med lite mer färg på. :-) Hittade en på nätet som man kunde ta av ärmarna på o även använda som väst. Vore ju kanon o jag funderar på att beställa den, för den fanns varken på Stadium eller Team Sportia. O inte på Intersport heller, enligt nätet...

Hittade ett par jättefina stövlar på Din Sko, som jag skulle vilja ha, men jag köpte dem inte. Vill fundera lite mer innan jag köper dem. Men de får nog följa med mig hem på måndag kväll, när vi lämnat dottern på korttids.

Ikväll ska jag/vi inte göra så mycket. Jag ska försöka komma underfund med nya pulsklockan, så jag kan använda den imorgon...

Nu ska jag fortsätta titta på Lotta på Bråkmakargatan med dottern...
Kramizar

Kommentarer
Postat av: Anna

Tomi har reflexväst när han springer. Kanske vore nåt. Är ju lysgul, så kan ju vara bra även på dagen...=)



Kram, kram.

2010-11-07 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0