Onsdagen i ord

Idag har varit en bra dag.
På fm gav jag mig ut på en promenad, som slutade med att joggade. Skulle ju bara gå egentligen men jag kände för att jogga lite o så ringde maken o sade att de som köpt vår "stor"traktor hade kommit för att hämta den o då blev jag lite stressad så jag joggade de återstående 11 min innan jag var hemma igen. Blev 38min promenad/jogging varav 16min var jogging. Kändes ganska bra faktiskt... :-)

Sen hann jag knappt äta lunch eller duscha för köparna gav sig ju aldrig härifrån. Vi fick ringa till kompisarna o säga att vi skulle komma lite senare, så jag hann duscha o äta. Dock så blev stretchingen lidande o det känns nu ikväll. Är stram i fotleden...

Em tillbringade vi hos kompisar till oss, som vi träffat tack vare att vi bägge har barn med särskilda behov. Barnen kompar bra på korttids men mindre bra när de träffas hemma... ;-)

Men jag är iaf stolt över vår lilla prinsessa för hon skötte sig utmärkt idag. Hon var bara glad o busig hela em. <3

När vi kom hem från kompisarna så var tanken att jag skulle laga mat, men maken var inte hungrig alls o jag var inte heller så sugen så jag åt en tallrik yoghurt med bär i & 2 små ägg med 4 sillbitar. Sen var jag mätt o belåten. :-)

Resten av kvällen har tillbringats här framför datorn för att söka information om pulsklockor.

Vill ju ha en bra klocka, med GPS i. Funderar skarpt på att köpa en Garmin Forerunner 305. Lagom prisnivå på o fått goda rekommendationer om den.
Nu ska jag bara vara lite snäll mot maken, så jag får en sån oxå. ;-) Borde inte vara några problem för han fick köpa en röjsåg idag för femdubbla priset... Bra argument att ta fram när/om han knorrar. Hahaha!

Avslutar med att skriva ner om dagens 4 ledstjärnor.

Rörelseglädje:
38min promenad/jogging

Mental näring:
Besöket hos kompisarna.

Mental träning:
Besöket hos kompisarna o att ändra tiden vi skulle vara där.

God energi:
Frukost: Naturell yoghurt med hallon & blåbär.
Lunch: Köttfärssås med sallad, tomat, gurka & färsk champinjon.
Mellis: 1 Xv-bar.
"Middag": Naturell yoghurt med hallon & blåbär, 2 små ägg & 4 sillbitar.
Kvällsmellis: 5 nötter.

Kram o på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0