Nervös

Idag på Xv-mötet så fick gruppmedlemmarna veta att jag har en blogg o även adressen hit. Så jag hälsar er välkomna o hoppas att jag kanske inspirerar er lite grann.
Men det gjorde mig nervös.

Känns ju trots allt ganska enkelt att skriva här, men när folk "synar" mig blir jag lite nervös. Men det är ju samtidigt jätteskoj att ni läser vad jag skriver o att ni förhoppningsvis gillar det som skrivs.

Ni allesammens är iaf toppenmänniskor o inspirerar mig.

Känner mig återigen fylld med motivation o jag är så glad o tacksam för de mötena. Har redan vänt resan söderut igen o däråt ska jag. Men det är väl trots allt så att ibland får GPS:en frispel o åker vilse...
Utan Xv hade jag aldrig kommit så här långt. Även om jag har en lång väg kvar så är jag ju ändå en bra bit på väg.
Nu gäller det mest att få med knoppen så jag själv ser de förändringar som skett.

Efter mötet var jag o maken på en liten shoppingtur. Med mig hem fick jag en fin fest-topp o en "korsett", så jag får en fin midja under mina nya partykläder. O kläderna var i stl M. :-D Så himla fantastiskt!! Har jag inte haft på ca 10 år!!!

Provade även en klänning men den var knäpp i dragkedjan så den hängde jag tillbaka o så frågade jag en tjej som oxå provat en likadan o hennes var oxå jättetrög att stänga igen, så då struntade jag i den helt o hållet.

Nu ska jag bara försöka finna ett par finbyxor. Sen har jag nog så jag klarar mig med finkläder. "Bara" vardagskläder kvar att införskaffa. Men har fått vibbar om att jag kommer få presentkort på kläder när jag fyller så jag väntar tills dess o längtar efter att få handla en ny garderob...




Kommentarer
Postat av: Anna S

Vill skicka tillbaka inspirationspinnen till dig, för jag tycker att DU är jätteinspirerande! Positiv, glad, duktig på många sätt (förstår jag nu) och verkar väldigt målmedveten med Xv.... Jag har aldrig varit mycker för det här med grupper, men nu är det ju så uppenbart att det hjälper till på vägen mot målet. Sååå många gånger som jag har försökt på egen hand och inte lyckats. Men med Xv har jag lyckats, eller som du säger iallfall kommit en bra bit på väg. Och hur underbart är inte det?! :)

2010-12-01 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0