Mobilbloggning! Ber om ursäkt för att det...

Mobilbloggning! Ber om ursäkt för att det inte blivit något skrivet här på över 1 dygn... Igår var jag o tränade i 1½timme på gymmet o sen var det full rulle resten av dagen o igår kväll hade jag o maken mysmiddag o kväll! Den här dagen har oxå bara sprungit iväg. Först frukost sen 1½timmes träning framför TV:n, sen dusch o lunch innan vi åkte till vänner. Var där i ca 7 timmar med MYCKET mental näring. Har haft en alldeles underbar lördag. Lite fel med maten, men det anade jag sen innan så därför var det skönt med morgonens träningspass. :-) Nu ska jag dra mig mot sängen, så kanske jag hinner med ett träningspass imorgon fm innan vi åker till stan. Så mysigt med julskyltning o alla hantverkare med sina stånd!!! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0