Middagsgäster o kalas

Igår hade vi ett "födelsedagsbarn" här i familjen.
Svägerskan med pojkvän kom igår kväll o vi åt god mat o hade en mysig kväll framför Tv:n efteråt.

Idag har kalaset fortsatt...
Mina föräldrar sade att de skulle komma mellan 10-11, o eftersom att vi kom i säng efter midnatt i natt så ställde jag klockan på 7:30 imorse, så jag skulle hinna med en jogginvända, dusch o frukost innan de kom.
Var taggad o hade energi imorse så joggingvändan gick förvånansvärt lätt, för att ge sig ut på bara 1 tunn hårdmacka med ost på... :-)

På em har även makens mamma o hennes karl varit här på fika.

Det har gått bra för mig. Jag har joggingvändan avklarad o ikväll ska vi ut o käka på Tingsgården, grekisk mat... Mums! Xv-tänket får ta en paus för kvällen. Men imorgon är allt i sin ordning igen...

De planerade avbrotten är så självklara att det inte är några problem att komma tillbaka till rätta tänket igen.
O det känns riktigt GÖTT!!!!

Dags att fixa till mig så maken har en snygg bordsdam på restaurangen. ;-)

Ha en underbar lördagkväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0