LYCKLIG

Vet inte vad som hänt egentligen. Men den här helgen som varit har gjort att jag känner mig LYCKLIG. O det var lääänge sedan jag mådde så här bra. Flera år sedan!!!
Jag har iofs mått så här bra, kortare stunder, typ om vi varit iväg på någon resa eller liknande, men i vardagen var det flera år sedan. Trodde jag verkligen inte för 2 veckor sedan, att jag skulle må så här bra, av att ha dottern hemma i 2 veckor. Trodde jag skulle vara psykiskt o fysiskt slut... En riktigt skön känsla infinner sig i min kropp!!!!

Idag blir det en vilodag. För det första så var jag ju ute på en joggingvända igår. Så jag är lite stel i vaderna idag. O så är det för kallt för frusna mig att ge mig ut o så ska jag ju på gruppträning imorgon (45min) o så ska jag extra-träna efteråt, innan lilltösen ska hem igen.

O vågen imorse var ju fantastiskt snäll. Gick upp 1,7kg när jag började äta mat igen, men nu är det bara 1kg kvar sen är jag på väg ner mot mål...

Ha en underbar måndag!!
När vi lämnat dottern på korttids ska jag o maken åka till V-ås. Blir besök på IKEA o så ska jag till Hälla Shopping o se om jag kan hitta något klädesplagg att ta med mig hem. ;-)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0