Kvällen

Ingen bra em idag!
Skulle ge våra kaniner mat innan vi for till V-ås. Då har hanen dött! :-( Så nu har vi bara "Stampa" kvar...

Vi gav henne mat o vatten o sen for vi mot V-ås. O såklart händer något tråkigt igen. Vad är det de säger. En olycka kommer sällan ensam!!
Precis innan fartkameran utanför Kvicksund blir jag omkörd av en j-a V70. O såklart!! Kameran blixtrar till o nu åker väl jag dit. Jag som bromsade ner från 90 till 80-85 för att undvika kameran, när jag blev omkörd. Körde ifatt biljäveln o tog regnr på den o sen ringde maken till polisen. Men skulle jag åka "dit" så skulle vi höra av oss igen. Jävla puckon att köra om o ligga i fel fil o att kameran fotar mig. Gah, så arg jag var/är över det!!

Hittade inget speciellt på IKEA idag heller. Men stora röda kulor fick följa med hem o sen gick vi in på Hälla Shopping. Hade velat få tag i en snygg klänning eller kjol. Men det fick jag såklart inte. Däremot så köpte jag stövlarna jag tittade på i lördags. Så nöjd med det köpet.

                                                             High boot

När jag har tränat imorgon så ska jag ta en tur på stan oxå o leta efter klänning/kjol. Så jag kan vara lite fin i helgen. Dels så ska jag o maken ut o käka mysmiddag på fredag o på lördag får vi en massa främmande. Vill inte gå med gällivarehäng längre... :-)

Förresten, jag provade makens jeans på fm. O jag kommer i dem, men det sitter VÄLDIGT tight.  Märks tydligt då att jag måste jobba med min självbild. För antingen är inte min smala make, smal längre, utan "tjock" som mig eller oxå börjar jag bli smal. För om jag ff skulle vara fet så skulle jag definitivt inte komma i hans jeans. :-)

Nu ser jag knappt vad jag skriver längre. Nog bäst att jag pallrar mig mot sängen så jag får lite skönhetssömn inatt, innan det är dags för träning o klänningsletning imorgon.

Kram o God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0