Klänningar

Ska det vara så förbaskat svårt att hitta en fin klänning? Tydligen, för idag efter träningen på Xv, så gick jag både på stan o sen åkte jag till Tuna Park o gick i varenda klädesaffär, utom en. Den kom jag på nu att jag glömde bort. Hittade en till slut o känner mig nöjd. Men det är ingen klänning som jag skulle ha på mig om vi ska på fest...

Gick sen på jakt efter ett par tjockare strumpbyxor med lite struktur i. Vill inte vanliga tråkiga!!!
Dessa hittade jag på Cubus o är mer än nöjd med!

Kvällen har tillbringats i soffan. Har kollat på Svenska BL o BL USA från igår. O sen ville maken se något program som jag inte ville se så då gick jag upp o rensade i min garderob. Trodde nog inte att jag skulle få ihop så mycket som var för stort eller som jag inte vill ha kvar. Men det blev en STOR hög o nu är det fint o rent i garderoben. Precis så som jag vill ha det!! :-)

O nu är klockan så mycket så det är dags att gå o sova, så jag orkar upp med dottern imorgon bitti.

Kram o God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0