Festblåsa

Idag har jag o maken varit på stan. Så mysigt med julmarknad o första advent.
O så passade vi på att ta en fika med goda vänner! Mysigt!!

Var på jakt efter en "festblåsa". Vill ha en snygg o fin klänning i tight modell. Som jag kan ha vid fester!
O idag fick det för första gången följa med en hem! Har aldrig någonsin tidigare ägt en sån klänning som jag köpte idag.

Antar att ni vill se bild så jag bjuder väl på det oxå idag. Snäll som jag är... ;-) (kanske har ätit för många pepparkakor :-P )

                                      

Passar även på att skriva ner att jag har GRYYYYM träningsvärk idag, lite överallt. Har hittat muskler vid höftbenen, där jag inte trodde det fanns några muskler alls. Trodde helt enkelt inte att muskler skulle finnas där, men de meddelar idag att det finns muskler där. Så jag kan bara säga att jag är väldigt nöjd med gårdagens träning. Blir ett likadant pass imorgon!

Nu är det strax dags att bege sig mot sängen o den mentala tränings-CD:n. O sen förhoppningsvis sova skapligt tidigt.
God natt allihopa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, va fin du är! Den är verkligen en riktig festblåsa...=)



Kram till dig vännen.

2010-11-30 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0