Chockad

Varje gång jag ställer mig på vågen blir jag chockad. Vågen visar runt 77-78kg men jag tror VARJE gång jag ställer mig på vågen att den ska visa 97-98kg. Jag har ff inte fått in i min "trångsynta" hjärna att jag har gått ner ca 20kg.
Blir lika glatt överraskad varje gång den visar så lite som ca 77kg. Tänk att gå ner så många kg på några dagar. Men så tänker jag efter o inser att det tagit längre tid än några dagar. Men att jag inte får med hjärnan på samma "noter".

Jag kör med XV:s mentala tränings-CD:n, men det hjälper inte. Jag vet inte vad jag ska ta mig till!! Hur ska jag göra för att förstå att jag faktiskt lyckats gå ner så mycket?!

Har lite svaga tankar på att stanna på den här vikten tills i början på nästa år o då ta de resterande 3-4kg. Men samtidigt känns det för jävligt att inte lyckas nå målet nu. Men jag vill verkligen få mig själv att fatta att vågen visar rätt.

Det konstiga är att större delen av mina toppar, kan jag ff ha, som jag hade innan jag gick ner i vikt. 15-20kg borde ju märkas stor skillnad på i kläder.... Eller satt de så j-vla tight innan jag gick ner i vikt. Tycker ff att en del av topparna sitter tight.
Med byxor har jag inte det problemet för där märks ganska stor skillnad. Använder nu endast 2par jeans från "förr". Resten har jag gett bort pga att de var alldeles för STOOORA!

Någon som har tips på vad jag ska göra för att förstå min "resa" bättre??

Nu är det reklam på TV:n så nu är dets för lite styrkeövningar..
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0