Bullbak o sura miner

I helgen blir det "kalas" för maken som fyller år. Så idag har jag bakat bullar. Det är något jag tycker om att göra, men tyvärr gör jag det för sällan. Måste göra plats i frysen för att få plats med ett gäng bullar. Blev nästan 80 bullar idag, på ett paket jäst. :-)

Har kännt mig på ett kasst humör, hela dagen. Vet inte varför o tyvärr har familjen blivit lidande av det. :-(

Imorgon ska jag åka o träna o förhoppningsvis fylla på med massor av positiv energi, så jag orkar med allt annat som ska göras då. Handlas, hämtas ut mediciner, plockas, dammsugning, golven ska våttorkas, dammning o så ska jag tvätta lite mer o vika/stryka den tvätt jag tvättat idag. Har jag tur så är dottern snäll o jag får hjälp av maken... ;-) Men är dottern sur o grinig, så går det åt 1 person till henne.

Nu ska jag faktiskt värma lite glögg o krypa upp i soffan o slappa resten av kvällen.

Kram o hoppas ni har en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0